בעידן הדיגיטלי עסקים וחברות שלא ידאגו לתדמית חיובית בגוגל לוקחים סיכון גדול, ניהול מוניטין בגוגל לעסקים הפך לחובה לכל עסק שמתמודד עם תחרות קיצונית ופעמים רבות אף עם מוניטין שלילי בעצמו.
מדוע עסק חייב לדאוג למוניטין חיובי בגוגל? וכיצד מבצעים ניהול מוניטין בגוגל?
חשיבות ניהול מוניטין בגוגל לעסקים בישראל
אם תשאלו כל בעל עסק לפני הפיכת גוגל לכרטיס הביקור של כל עסק בישראל ובעולם, חשיבות התדמית העסקית תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות – לשם כך ניהול מוניטין בגוגל לעסקים בכל הגדלים והענפים בישראל, מאפשר לעסקים וחברות להציג מוניטין חיובי כאשר הגולשים מחפשים את שמם.
בעידן הנוכחי גילאים צעירים והגיל השלילי יחפשו את העסק שלכם בגוגל ויחשפו לרושם הראשוני, במידה והאזכורים עליכם אינם מספיקים או משעממים, אתם עלולים שלא למשוך לקוחות אליכם.
במידה והאזכורים עליכם שליליים המוניטין שלכם יהיה שלילי ויבריח לקוחות ישירות אל המתחרים, מצבים של תוצאות שליליות בגוגל יכולים להגיע כתוצאה מפסקי דין שליליים על שם העסק, כתבות שליליות בהן מופיע שמכם, ביקורות שליליות ואזכורים שליליים רבים שיוכלו לפגוע לכם בתדמית של העסק בצורה ניכרת.
בכל מצב שהוא החשיבות של ניהול מוניטין בגוגל קריטית ועליכם לדאוג למוניטין חיובי, בעזרת ניהול מוניטין תוכלו להדחיק את התוצאות הישנות אל העמודים האחוריים של גוגל ולעלות תכנים שיווקיים ומותאמים במקום בולט ובצורה אורגנית.
מוציאים לפועל את תכנית השיווק לניהול מוניטין בגוגל
לאחר שמומחה לניהול מוניטין בנה יחד אתכם את התכנית השיווקית, עליו לבצע את התכנית ובאותה הנשימה לנצח על צוות דיגיטלי מיומן כדי שיסייע להוציא את התכנית השיווקית לפועל באופן מקצועי ודיסקרטי.
כדי לנהל את המוניטין שלכם ולדחוק את התוצאות הלא רצויות, ניתן להשתמש בכלים מגוונים רבים המותאמים לכל עסק ומכל ענף במשק הישראלי, חלק מהכלים איתם ניתן להשתמש לצורך ניהול המוניטין: בניית אתר תדמית לעסק או אופטימיזציה לאתר עסקי קיים, כתבות שיווקיות באתרי החדשות והתוכן עם שם העסק או החברה, פתיחת פלטפורמות שיווקיות, קידום סרטונים ביוטיוב, קידום תמונות בגוגל וכלים נוספים שאיתם ניתן להשתמש לצורך קידום התדמית שלכם והפיכת המוניטין לחיובי ומותאם בהתאם לצרכים העסקיים שלכם.
כדי שהעסקים יהיו מעודכנים בהתקדמות בניהול המוניטין שלהם, המומחה לניהול מוניטין מספק עבורם דו"ח מעקב אחר התפתחות תכנית ניהול המוניטין.
דו"ח המעקב ישקף את התוצאות בפועל, ככל שהתכנית מצליחה יותר כך התוצאות הלא רצויות מודחקות ואזכורים החיוביים שהותאמו במיוחד עבורכם יוקדמו בתוצאות חיפוש בגוגל ליצירת מוניטין חיובי.
בחלק מהמצבים ייתכנו מקרים בהם ידרשו מספר חודשים רב להישג את היעדים והתוצאות הרצויות, עסקים רבים שיראו כיצד המוניטין שלהם השתפר יבחרו בשימור ניהול המוניטין שלהם כחלק מאסטרטגיית שימור התוצאות לתקופה ארוכה.
עסקים וחברות יבחרו להוסיף לניהול המוניטין קמפיינים ממומנים ואף קידום אתרים לצורך תחרות טובה יותר מול המתחרים הרבים בענף שממנו הם מגיעים.